دسته بندی‌ها: اخبار

آن روی استیون هاوکینگ!

روز چهارشنبه ۲۳ اسفند سال ۱۳۹۶ در حالی شروع شد که خبری تیترِ یکِ بسیاری از رسانه های جهان گردید: استیون هاوکینگ فیزیکدان سرشناس انگلیسی در سن ۷۶ سالگی دار فانی را وداع گفت.

نامی که برای بسیاری از مردم جهان اینگونه شناخته شده است: دانشمند برجسته و مبتلا به بیماری ALS که جز از طریق کامپیوتر مخصوص، قادر به سخن گفتن یا ارتباط گرفتن با دنیای پیرامون نبود. البته کتابخوان‌ها و عمدتاً دوستداران فیزیک و فلسفه قدری بیشتر در موردش می دانند مثلا “جهان در پوست گردو” یا “تاریخچه زمان” او را خوانده اند یا حداقل درموردشان شنیده اند.

درگذشت هاوکینگ برای بسیاری از صاحبان اندیشه و قلم فرصتی است که مختصری از او بنویسند و یا آرا و نظراتش را به بوته نقد بگذارند و البته ما چنین قصدی نداریم. تنها این بهانه را مغتنم یافتیم تا در وهله اول یادش را گرامی داریم چرا که در هیاهوی جنگ‌ها و نابودی‌ها، با بودنش، ایستادنش و اندیشیدنش، جرعه‌ای امید در کاممان ریخت و رفت.

اما در وهله بعد بی مناسبت نخواهد بود که همراه دوستداران تبلیغات، بعد دیگری از زندگی او را بشناسیم: علاقمندی به دنیای تبلیغات و حضور در یک تیزر تبلیغاتی!

هاوکینگ در صفحه شخصی اش در فیسبوک ضمن اشاره ای که به این مطلب دارد، از جگوار بابت محقق کردن آرزویش تشکر کرده است.

این تیزر را آژانس تبلیغاتی و بازاریابی Spark44 ساخته است و Tom Hooper کارگردان هالیوودی آن را کارگردانی نموده است. پروفسور هاوکینگ با هنرنمایی‌اش در این آگهی تبلیغاتی به جمع مشاهیر بریتانیایی پیوست که در برترین آگهی های تبلیغاتی جگوار نقش تبهکار را بازی کرده اند.

اشتراک
منتشر شده توسط

پست های اخیر

تبلیغات پیکسلی چیست؟

تبلیغات پیکسلی نوعی از تبلیغات نوین است که به شما اجازه میدهد بر روی بیلبورد…

% روز قبل

چگونه حضور موفقی در نمایشگاه داشته باشید

آیا فصد دارید در نمایشگاه شرکت کنید ؟ نیاز به غرفه داری آیا میدانید به…

% روز قبل

۴ روش استفاده از رسانه‌ها برای دیده شدن تبلیغات

در حال حاضر تبلیغ کنندگان مایل هستند تا با یک شیوه ای کاملا نو و…

% روز قبل