دسته بندی‌ها: اخبار - بنر

انیمیشن دندانه‌های چرخ

از سال ۲۰۰۵، خیریه استرالیایی Aime برای برابری تحصیلی تلاش های بسیاری کرده است. برای استفاده از یک شیوه آموزش و کمک به دانش آموزان قشر کم درآمد، مدیران دانشگاهها از دانشجویان و فارغ التحصیلان درخواست کمک کرده اند.

در تاریخ ۷ ژوئن،Aime اعلام کرد که قصد دارد پروژه آموزش را به سطح بالاتری ارتقاء دهد و به این منظور رقابت جهانی را راه اندازی کرد و از جوانان در سراسر دنیا دعوت کرد تا به سیستم آموزشی ملحق شوند تا از این طریق زندگی کودکان دستخوش تحولی عظیم شود.

این رقابت جهانی با یک ویدئو کوتاه به نام ” دندانه‌های چرخ”،کاری فوق العاده از شرکت استرالیایی M&C Saatchi مطرح شد که کارگردان این ویدئو “لورنت ویتز” و تیم همکاران وی “زیلت پروداکشن” برنده جایزه نیز شدند.

فیلم دندانه های چرخ (Cogs) – کاری از آژانس تبلیغاتی ساچی به سفارش Aime

این فیلم احساسی به ما نشان می‌دهد، دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم ناعادلانه است. در این فیلم عیان می‌شود که حقایق ظالمانه به ۲ بخش تقسیم شده است. پسر بچه ای که متوجه می‌شود جامعه برای خوشحال کردن عده‌ای از انسان ها تا چه حد به دیگران ظلم می کند. آن پسر که میفهمد تمامی انسان ها با یکدیگر برابرند آرزو دارد این نابرابری‌ها را از بین ببرد. ستاره این فیلم در ادامه متوجه می‌شود که تغییرات باید از خود انسان شروع شود واگر سودای از بین بردن این ناملایمات را دارد باید تغییر را از خودش شروع کند.

نمایش فیلم دندانه‌های چرخ (Cogs) عامل موفقیت این خیریه جهت نیل به دنیایی بهتر شد بطوریکه تلاشهای این سازمان برای ترغیب دیگران و ملحق شدن به این سیستم جهانی ثمربخش بود. با وجود اینکه این سیستم آموزشی جدید نیست ولی آمارها نشان میدهد که این سیستم در استرالیا بسیار کارآمد بوده است. حضور ۵۰۰۰ دانشجو، این پروژه را تبدیل به بزرگ ترین پروژه داوطلبانه در تاریخ کشور استرالیا کرده است.

این پروژه در تاریخ ۳۱ جولای به پایان میرسد و به ۱۰ نفر از برندگان بلیط طلائی اهدا می‌شود، این به آن معناست که خیریه Aime به مدت ۳ سال از برندگان حمایت می کند تا آنها به تلاشهای انسان دوستانه خود در جهت کمک به برابری در آموزش ادامه دهند. برای انتخاب شدن، داوطلبان باید سنی مابین ۱۸ تا ۳۰ و همچنین با اراده ای قوی باشند.

در پایان این پروژه، برندگان علاوه بر آنکه می‌توانند ریاست این خیریه را در کشور به عهده گیرند می‌توانند از این بابت که گام محکمی برای بهتر شدن زندگی انسان ها برداشته اند نیز خشنود باشند.

تریلر شماره ۱ آقای هوبلت (MR. Hublot)

این اثر به یادآورنده پروژه موفق “آقای هوبلت” است زیرا هر دو ویدیو از تکنیک های مشابه بسیاری استفاده نموده ند، کارگردان این اثر برای از دست ندادن جایزه اسکار از آقای هوبلت تشکر کرده است.  فیلم دندانه‌های چرخ، تصور وحشتناکی که از جامعه‌مان وجود دارد را به نمایش گذاشته است .

سبحان شریفی

برای مشاهده پست‌های بیشتر از این نویسنده بر روی آخرین پست‌ها کلیک کنید.

اشتراک
منتشر شده توسط
سبحان شریفی

پست های اخیر

تبلیغات پیکسلی چیست؟

تبلیغات پیکسلی نوعی از تبلیغات نوین است که به شما اجازه میدهد بر روی بیلبورد…

% روز قبل

چگونه حضور موفقی در نمایشگاه داشته باشید

آیا فصد دارید در نمایشگاه شرکت کنید ؟ نیاز به غرفه داری آیا میدانید به…

% روز قبل

۴ روش استفاده از رسانه‌ها برای دیده شدن تبلیغات

در حال حاضر تبلیغ کنندگان مایل هستند تا با یک شیوه ای کاملا نو و…

% روز قبل