دسته بندی‌ها: محتوا اخبار

کمپین تبلیغاتی “مسی از پا نمی‌نشیند”

پیش از شروع بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا، آژانس های تبلیغاتی TBWA\CHIAT\DAY کمپینی را با عنوان “از پا ننشینید (Don’t Go Down) برای شرکت Gatorade (شرکت فروش مواد غذایی نیرو زا) اکران نمودند، که فوق ستاره فوتبال بارسلونا و آرژانتین، لیونل مسی نقش ایفا می‌کند.

داستان این تیزر به این شکل شروع می‌شود که گوینده می‌گوید مسی به عنوان انسانی کم حرف شناخته شده است. این نریشین هم زمان با کلوزآپی از چهره این ستاره گفته می شود. در ادامه نریتور میگوید: اما آنها در اشتباه هستند. زیرا او حرفهایش را با پاهایش می زند. او برای همه ما سخنرانی می کنند.

این تیزر تبلیغاتی تفاوت آنچنانی با دیگر تیزرهای ورزشی ندارد، اما حرکات قهرمان گونه مسی و هوادارانی که به دنبال او هستند، تصاویر زیبا و خوش ساختی را به مخاطب می دهد. پیام این تبلیغ، با حضور ورزشکاران آماتور و کم هزینه تر نیز قابل رساندن به مخاطب بود اما وجود فوق ستاره ای مانند مسی تاثیر این کار را دو چندان کرده است.

مدیر مارکتینگ شرکت Gatoradeدراین مورد می گوید:

شرکت ما معتقد است که قدرت یک ورزشکار از درون او نشات می گیرد. و سبک بازی لیونل مسی این پیام مشترک را به مخاطب می رساند که تحت هیچ شرایطی تسلیم نشو و همیشه رو به جلو قدم بردارد. ما بسیار مفتخریم که با ستاره ای مانند مسی در این زمینه همکاری می کنیم و پیام محکم بودن و تسلیم ناپذیر بودن را به گوش جهان می‌رسانیم.

لیونل مسی نیز درباره این تبلیغ می گوید: من بسیار مشتاق هستم که توانستم در تبلیغ گاتورید، به نوعی پیام آور استقامت باشم. من نمی توانم درباره سبک بازی فوتبالم صحبت خاصی بکنم. فقط میتوانم بگویم که این چیزی است که از کودکی با من بوده است و من همیشه عاشق بازی کردن درون زمین و زندگی شخصیم هستم . مهم ترین نکته پیشروی به سوی جلو، چه در زمان خوب چه در زمان سخت است.

سبحان شریفی

برای مشاهده پست‌های بیشتر از این نویسنده بر روی آخرین پست‌ها کلیک کنید.

اشتراک
منتشر شده توسط
سبحان شریفی

پست های اخیر

تبلیغات پیکسلی چیست؟

تبلیغات پیکسلی نوعی از تبلیغات نوین است که به شما اجازه میدهد بر روی بیلبورد…

% روز قبل

چگونه حضور موفقی در نمایشگاه داشته باشید

آیا فصد دارید در نمایشگاه شرکت کنید ؟ نیاز به غرفه داری آیا میدانید به…

% روز قبل

۴ روش استفاده از رسانه‌ها برای دیده شدن تبلیغات

در حال حاضر تبلیغ کنندگان مایل هستند تا با یک شیوه ای کاملا نو و…

% روز قبل