دسته بندی‌ها: محتوا اخبار

یکی از طولانی‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی بیمه

اگر شما به دنبال این هستید که بیمه‌ها را در یک سایت به طور آنلاین مقایسه کنید و مزایا هر کدام را بدانید ساید Compare The Market به شما کمک خواهد کرد. این سایت که در سال ۲۰۰۶ شروع به کار نمود یکی از بزرگترین سایتهای مقایسه در انگلستان است. آنها کمپینی به نام Compare The Meerkat معرفی نمودند که از شخصیت Meerkat (میرکات یا دم عصایی) به دلیل شباهت با کلمه Market استفاده شده است.

این کمپین تبلیغاتی توسط آژانس تبلیغاتی VCCP و شرکت تولیدی Passion Pictures در تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۰۹ برای اولین بار شروع شد، همچنین در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ تیزرهای جدیدی را معرفی کرد که داستان Aleksandr Orlov را می‌گوید. این کاراکتر توسط کارگردان معروف Darren Walsh ساخته شده است.

پیدا کردن Oleg بر روی پلکان جلوی درب

دلیل موفقیت انیمیشن‌های الکساندر را می‌توان در دو عامل خلاصه کرد: ۱- لحن شکسته بکار رفته توسط کاراکتر، که سایت مارکت را میرکات تلفظ می‌کند. ۲- استفاده از واژه “Simple” در جملات که آن را در ذهن‌ها ماندگار می‌کند.

فعالیت شرکت CompareTheMarket.com به یک عرصه محدود نشد، تولید فیلم، ساخت عروسک و غیره بخشی از کارهای دیگر آنها بود. در آپریل ۲۰۱۵ از Meerkat Movie رونمایی شد. برای تبلیغ این امکان جدید آنها به هر شخصی که از سایت اقدام به خرید بلیط سینما می‌کرد به جای دریافت یک بلیط دو عدد دریافت می‌کرد. همچنین آنها از بازیگر سینما مکالی کالکین (بازیگر فیلم تنها در خانه – Mcaulay Culkin)را به صرف گذراندن وقت در یک پارک سرگرم کننده بعنوان تکمیل کننده اعضای خانواده دعوت کردند.

انیمیشن تبلیغاتی “تکمیل خانواده با مکالی کالکین”

با توجه به خداحافظی آژانس تبلیغاتی VCCP از صنعت تبلیغات، برای دو سال بسیاری از کاربران برای این کمپین دلتنگ شدند، اما آنها در ۲۲ دسامبر ۲۰۱۶ با کمک آژانس تبلیغاتی Disney’s Frozen دوباره این کمپین را زنده کردند. این ویدیو که برای تعطیلات کریسمس ساخته شد، Oleg را در رویایی جادویی که در حال برف بازی است، نشان می‌دهد.

انیمیشن “رویای جادویی Oleg”

سبحان شریفی

برای مشاهده پست‌های بیشتر از این نویسنده بر روی آخرین پست‌ها کلیک کنید.

اشتراک
منتشر شده توسط
سبحان شریفی

پست های اخیر

تبلیغات پیکسلی چیست؟

تبلیغات پیکسلی نوعی از تبلیغات نوین است که به شما اجازه میدهد بر روی بیلبورد…

% روز قبل

چگونه حضور موفقی در نمایشگاه داشته باشید

آیا فصد دارید در نمایشگاه شرکت کنید ؟ نیاز به غرفه داری آیا میدانید به…

% روز قبل

۴ روش استفاده از رسانه‌ها برای دیده شدن تبلیغات

در حال حاضر تبلیغ کنندگان مایل هستند تا با یک شیوه ای کاملا نو و…

% روز قبل