دسته بندی‌ها: محتوا اخبار

تیم های فوتبال مورد علاقه تان در فصل پیش رو چه برندهایی را می پوشند؟

 

لیگ های اروپایی از ماه دیگر آغاز می شود و تیم های مطرح و پرطرفدار این لیگ ها از لباس های فصل ۲۰۱۶ / ۲۰۱۷ رونمایی کرده اند . در این خبر به شرح آن می پردازیم .

Arsenal

شرکت پوما لباس های فصل ۱۷-۲۰۱۶ تیم آرسنال را تهیه کرده است.رنگ لباس امسال این تیم مانند همیشه قرمز و سفید است و همچنین لباس دوم این تیم نیز به یاد ده فصل پیش به رنگ های زرد و طوسی می باشد.اسپانسر این باشگاه نیز همانند فصول گذشته Fly Emirates است.

Chelsea

شرکت آدیداس یکی از با کیفیت ترین محصولات تاریخ خود را برای باشگاه چلسی ارائه کرده است.چلسی با لباس یک دست آبی رنگ ، امسال پا به مسابقات لیگ برتر میگذارد.اسپانسر این تیم شرکت تولید چرخ Yokohama Tyres است.

Liverpool

شرکت آمریکایی New Balance که همچنان در تلاش است خودش را با رقبای سرسختش هم سطح کند لباس های فصل جدید لیورپول را ارائه کرده است.لباس لیورپول مانند همیشه یک دست قرمز است.اسپانسر لیورپول نیز بانک Standard Chartered است.این بانک از سال ۲۰۱۱ اسپانسری لیورپول را بر عهده داشته است .

Manchester United

شرکت آدیداس بعد از سال ها توانسته تولید لباس های منچستر یونایتد را از چنگ رقیب قدیمی خود یعنی شرکت نایک درآورد. امسال با طرحی متفاوت ظاهر شده است.البته هنوز لباس اول این تیم به بازار ارائه نشده اما لباس دوم امسال منچستری ها یک دست آبی است.منچستر همچنان با شرکت Chevrolet به عنوان اسپانسر همکاری می کند.

Manchester City

شرکت نایک لباس رقیب همشهری یونایتدی ها یعنی منچستر سیتی را تهیه کرده است.طرح متفاوت لباس های این فصل منچستر سیتی هوادارانش را به یاد طرح های قدیمی این تیم می اندازد.شرکت هواپیمایی Etihad Airways اسپانسر این فصل سیتیزن ها خواهد بود.

Barcelona

باشگاه بزرگ کاتالونیایی امسال نیز لباس های نایک را خواهد پوشید.بارسلونا نیز سعی کرده با طراحی لباس فصل جدید یاد آور روزهای گذشته باشد.اسپانسر امسال بارسلونا هنوز مشخص نیست ولی به احتمال قوی باز هم آنها با شرکت هواپیمایی Qatar Airways همکاری خواهند کرد.

Real Madrid

پر طرفدارترین باشگاه دنیا یکی از سنتی ترین طرح ها را برای لباس امسال طراحی کرده است.طراحی سفید و ساده اما جذاب.شرکت آدیداس تولید لباس های کریس رونالدو و هم تیمی هایش را بر عهده دارد.Fly Emirates اسپانسر این فصل مادریدی ها خواهد بود.

Bayern Munich

طراحی امسال غول های آلمانی بسیار مدرن و شیک است.آدیداس برای مونیخی ها پیراهن قرمز به همراه شورت سفید در نظر گرفته اند. آدیداس به عنوان تنها تولید کننده لباس های بایرن مونیخ از ابتدا ، قرادادش با این باشگاه را تا سال ۲۰۲۰ تمدید کرده است .

Juventus

لباس های این فصل یوونتوس ترکیبی از طراحی مدرن و سنتی است.بانوی پیر ، باز هم لباس های راه راه سفید مشکی بر تن خواهد کرد. آدیداس پر کارترین برند در تولید لباس های ورزشی ، آماده سازی لباس های یوونتوس را بر عهده خواهد داشت.اسپانسر این تیم نیز شرکت Jeep است.

Ac Milan

تیم قرمز پوش شهر میلان نیز مشتری شرکت آدیداس است.رنگ قرمز و مشکی کار شده در طراحی لباس امسال میلان به شدت پر رنگ و خیره کننده می باشند. اسپانسر میلانی ها نیز Fly Emirates است.

سبحان شریفی

برای مشاهده پست‌های بیشتر از این نویسنده بر روی آخرین پست‌ها کلیک کنید.

اشتراک
منتشر شده توسط
سبحان شریفی

پست های اخیر

تبلیغات پیکسلی چیست؟

تبلیغات پیکسلی نوعی از تبلیغات نوین است که به شما اجازه میدهد بر روی بیلبورد…

% روز قبل

چگونه حضور موفقی در نمایشگاه داشته باشید

آیا فصد دارید در نمایشگاه شرکت کنید ؟ نیاز به غرفه داری آیا میدانید به…

% روز قبل

۴ روش استفاده از رسانه‌ها برای دیده شدن تبلیغات

در حال حاضر تبلیغ کنندگان مایل هستند تا با یک شیوه ای کاملا نو و…

% روز قبل