دسته بندی‌ها: محتوا اخبار

همکاری بنز و Google assistant در نسل بعدی خودروها

مرسدس بنز اعلام کرد با دستیار شخصی گوگل (Google assistant) همکاری صورت گرفته تا امکان برقراری تعامل با خودرو از خانه برقرار شود. این ویژگی جدید مرسدس بنز در سال ۲۰۱۷ خواهد بود.

با این همکاری، کاربران گوگل خانگی (Google Home) می‌توانند با خودرو مرسدس بنزشان “صحبت” کنند. با گفتن کلمه “OK Google” دستگاه فعال می‌شود و با لغت “Let me talk to my Mercedes” واسط مخصوص ماشین بارگذاری می‌شود که صدایی کمی متفاوت نسبت به دستیار گوگل دارد. و مهم‌تر از آن، تشخیص چند دستور خاص خودرو است.

به عنوان مثال: شما می‌توانید بپرسید “آیا ماشین من قفل شده است؟” و پس از چند لحظه گوگل گزارشی از وضعیت امنیتی خودرو به شما خواهد داد. همچنین ممکن است در مورد مسافت طی شده و یا زمان سرویس بعدی خودرو سوال کنید. شما می‌توانید از گوگل خانگی استفاده کنید و آدرس مورد نظرتان را به ماشین ارسال نمایید تا در زمانی که شما داخل ماشین بودید آن را مسیر یابی نمایید.

این بخشی از دیدگاه کلی مرسدس بنز بنا بر تحول هوش مصنوعی است. این خودرو ساز با استفاده از سیستم گوگل امکان تطبیق با سیستم ناوبری، موسیقی و یا تهویه مطبوع را فراهم کرده تا نیازی به منو های پیچیده خودرو برای انجام این درخواست ها وجود نداشته باشد. با این وجود، قابلیت های ذکر شده همچنان از طریق صفحه نمایش در اختیار شما خواهد بود.

در دهه گذشته، ما طیف وسیعی از توانایی‌ها را با استفاده از ترکیب فن‌آوری هوشمند و سیستم‌های حمل و نقل را شاهد بودیم، و این ادغام نشان دهنده این است که هوش، آینده خودروها را مسبر خواهد داد. و قطعاً برنامه‌ریزی‌هایی برای تولید برنامه های مختلف در سالهای بعد در دست اجرا قرار خواهد گرفت، تا زندگی روزمره را راحت‌تر کنند.

خط سیر زندگی مشتریان دیجیتال نشان می‌دهد که اتصال ماشین با اینترنت اشیاء (Internet of Things) در سالهای اخیر به سرعت در حال رشد است. با یادگیری ماشین ها و استفاده از هوش مصنوعی کارایی ماشین‌ها روز به روز بیشتر خواهد شد و مشتریان می توانند با استفاده از گوشی هوشمند با خودرو ارتباط برقرار کنند.

سبحان شریفی

برای مشاهده پست‌های بیشتر از این نویسنده بر روی آخرین پست‌ها کلیک کنید.

اشتراک
منتشر شده توسط
سبحان شریفی

پست های اخیر

تبلیغات پیکسلی چیست؟

تبلیغات پیکسلی نوعی از تبلیغات نوین است که به شما اجازه میدهد بر روی بیلبورد…

% روز قبل

چگونه حضور موفقی در نمایشگاه داشته باشید

آیا فصد دارید در نمایشگاه شرکت کنید ؟ نیاز به غرفه داری آیا میدانید به…

% روز قبل

۴ روش استفاده از رسانه‌ها برای دیده شدن تبلیغات

در حال حاضر تبلیغ کنندگان مایل هستند تا با یک شیوه ای کاملا نو و…

% روز قبل