دسته بندی‌ها: محتوا اخبار

آژانس های تبلیغاتی برتر اروپا

آیا آژانس تبلیغاتی که از آن استفاده می کنید مناسب است؟ آیا می توانید سرنوشت برندتان را در اختیار هر آژانسی قرار دهید؟ این ها سوالاتی است که برای بسیاری از برند ها مطرح است. در این مطلب به معرفی ۱۰ آژانس تبلیغاتی برتر اروپا می پردازیم که برند ها می توانند به آنها اعتماد کنند.

۱- Ogilvy & Mather

آژانس تبلیغاتی Ogilvy & Mather در سال ۱۸۵۰ در لندن توسط Edmund Mather ایجاد شد و بعد از چند سال با آژانس تبلیغاتی دیگری در نیویورک در سال ۱۹۶۴ ادغام شد که موسس آن شرکت دیوید اگیلوی بود و بخشی از گروه WPP یکی از بزرگترین شرکت های بازاریابی و ارتباطات را تشکیل دادند . این آژانس برای همکاری با شرکت هایی مثل : داو، امریکن اکسپرس و IBM به شهرت رسید.

۲- WPP plc

WPP plc کمپانی چند ملیتی است که در عرصه تبلیغات و روابط عمومی فعالیت می کند که دفتر اصلی آن در لندن و دفتر اجرایی آن در دوبلین ایرلند قرار دارد. این شرکت تبلیغاتی بیشترین درآمد تبلیغاتی را درجهان داراست و حدود ۱۹۰,۰۰۰ کارمند در ۳۰۰۰ دفتر کار آن شرکت مشغول به کار می باشند. آنها همچنین صاحب چند شبکه تبلیغاتی شامل : IMRB , Millward Brown , Grey , TNS و Knowlton&Hill هستند. WPP همچنین در لیست اولیه بورس اوراق بهادار لندن و لیست ثانویه NASDAQ حضور دارند.

۳- Britannia Communications

Britannia Communications آژانس تبلیغاتی انگلیسی است با تمرکز بر بازاریابی و ارتباطات که به شرکت ها کمک می کنند تا بوسیله جمع آوری اطلاعات دامنه های عمومی و اندازه گیری اثر بخشی کمپین های فردی مخاطبان آنلاین خود را افزایش دهند. این تجزیه و تحلیل به کاربران حرکت رو به جلو را پیشنهاد می دهد تا به درک بهتری از حوزه رسانه دست پیدا کنند .

۴- Hub09 Brand People

این آژانس تبلیغاتی ایتالیایی در سال ۲۰۰۹ توسط Marco Foccio تاسیس شد. تمرکز اصلی آنها بر روی رسانه های اجتماعی و فرهنگ برند بود تا رابطه بین افراد و برند ها را شکل دهند. در سال ۲۰۱۴ Carrer Noir ایتالیایی را جذب کردند که باعث شد مشتریان آنها افزایش پیدا کند. خدمات این آژانس شامل : رسانه های اجتماعی، برندینگ، روابط عمومی دیجیتال، پروموشن، استراتژی و خلاقیت، مدیریت شبکه های زنده بلاگ ها و تولید فیلم و تیزر است.

۵- Mind Share

شرکت خدمات بازاریابی Mind Share در سال ۱۹۹۷ توسط چند نفر که از آژانس های Ogilvy & Mather و JWT دور هم جمع شده بودند تشکیل شد و اکنون شامل یک شبکه جهانی گسترده است که دارای ۶۰۰۰ کارمند در ۸۲ کشور جهان از مناطق: آمریکا ، اروپا ، خاورمیانه و آفریقا است.

۶- MediaCom

رسانه ای عمومی در لندن انگلستان است که بخشی از گروه GroupM را تشکیل می دهند که رسانه ای است که مدیریت سرمایه گذاری را بعهده دارد و دارای ۵۸۱۲ کارمند در ۱۲۲ دفتر کار در ۹۷ کشور جهان است. دفاتر اصلی آن در لندن، نیویورک، میامی، سنگاپور است . MediaCom شامل بخش هایی اختصاصی شامل : MediaCom Interaction و MediaCom Bussiness است.

۷- MEC

ادغام دو شرکت The Media Edge و CIA باعث شد MEC در سال ۲۰۰۲ تاسیس شود و مشتریانی همچون Vodafone ، Netflix ، Paramount Pictures ، channel ، Visa ، Chevron با آنها همکاری داشته اند. MEC شبکه جهانی با مرکزیت لندن است که حدود ۵۰۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد. آنها با گروه GroupM شریک شدند و کسب کار اصلی آنها خرید رسانه و برنامه ریزی است.

۸- Fred And Farid Group

آژانس رسانه ای در پاریس که توسط Fredric Raillard و Farid Makart در سال ۲۰۰۶ تاسیس شد و نتیجه آن همکاری با بیش از ۳۰۰ برند و برنده شدن بیش از ۴۰۰ جایزه بین المللی خلاقیت و تاثیرگذاری است .

۹- Antevenia

آژانس Antevenia در سال ۱۹۹۷ در مادرید تاسیس شد و دفاتر دیگری در بارسلونا، میلان، لندن و پاریس نیز دارد. هدف اصلی آنها پیش بینی بازار مشتریان، افزایش فروش و بهبود عملکرد بازاریابی برند ها بود . مدیرعامل این شرکت Joshuna Novick و مدیر ارشد اجرائی Pablo Perez است.

۱۰- IDesing

این شرکت تبلیغاتی در سال ۲۰۱۳ در بارسلونا تاسیس شد و خدمات اصلی آتها طراحی وب، بازاریابی آنلاین، بهینه سازی موتور های جستجو و استراتژی محتوا است. آنها به شرکت های موجود برنامه هایی برای بهبود حضور آنلاین، بهبود سئو و ترافیک وب سایت می دهند. آنها همچنین امکاناتی مانند طراحی صفحات وب و خدمات میزبانی وب سایت نیز ارائه می دهند.

سبحان شریفی

برای مشاهده پست‌های بیشتر از این نویسنده بر روی آخرین پست‌ها کلیک کنید.

اشتراک
منتشر شده توسط
سبحان شریفی

پست های اخیر

تبلیغات پیکسلی چیست؟

تبلیغات پیکسلی نوعی از تبلیغات نوین است که به شما اجازه میدهد بر روی بیلبورد…

% روز قبل

چگونه حضور موفقی در نمایشگاه داشته باشید

آیا فصد دارید در نمایشگاه شرکت کنید ؟ نیاز به غرفه داری آیا میدانید به…

% روز قبل

۴ روش استفاده از رسانه‌ها برای دیده شدن تبلیغات

در حال حاضر تبلیغ کنندگان مایل هستند تا با یک شیوه ای کاملا نو و…

% روز قبل