دسته بندی‌ها: محتوا اخبار

آگهی غیر رسمی آدیداس “مردم چگونه می‌توانند آزاد باشند”

آگهی خلاق شرکت آدیداس توسط دانش آموز آلمانی Eugen Merher به‌عنوان بخشی از پروژه دانشجویی او ساخته شده است. این ویدیو که قبل از کریسمس در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، داستان یک دونده مسیرهای طولانی در آلمان را به نمایش گذاشته است که اشک را به چشمان شما خواهد آورد.

وقتی این آگهی به بازدید بیش از ۹٫۷ میلیون نفر رسید هیچ کس واقعاً فکر نمی‌کرد که این آگهی رسمی نیست. پخش این آگهی و موفقیت آن باعث محبوبیت برند آدیداس شده تا از این فرصت استفاده کند.

Eugen Merher کارگردان ۲۶ ساله، کسی که با آگهی و موسیقی غمگینش قلب بسیاری از مردم را شکست، می‌گوید: “متاسفانه زمانی که ما آگهی را به آدیداس فرستادیم مورد قبول واقع نشد و هیچ واکنشی از بخش ارتباطات دریافت نکردیم یا به نظر می‌رسید ما اشتباه بزرگی کردیم. همه مردم جهان در مورد این ویدیو احساسی کوتاه که در حدود ۱۰۰ ثانیه است صحبت می‌کنند، و این بهترین پاسخ برای ما بود.”

این ویدیو داستان یک دونده قدیمی ماراتن را می‌گوید که در یک خانه بازنشستگی (مخصوص یازنشستگان دارای مشکل روانی) زندگی می‌کند. یک روز مرد، کفش قدیمی آدیداس خود را پیدا می‌کند و با وجود اینکه پرسنل مرکز پرستاری سعی بر جلوگیری از این کار دارند او تلاشش را می‌کند. آیا موفق می‌شود! در این ویدیو مشاهده کنید.

ویدیو غیر رسمی شرکت آدیداس | آزادی

سبحان شریفی

برای مشاهده پست‌های بیشتر از این نویسنده بر روی آخرین پست‌ها کلیک کنید.

اشتراک
منتشر شده توسط
سبحان شریفی

پست های اخیر

تبلیغات پیکسلی چیست؟

تبلیغات پیکسلی نوعی از تبلیغات نوین است که به شما اجازه میدهد بر روی بیلبورد…

% روز قبل

چگونه حضور موفقی در نمایشگاه داشته باشید

آیا فصد دارید در نمایشگاه شرکت کنید ؟ نیاز به غرفه داری آیا میدانید به…

% روز قبل

۴ روش استفاده از رسانه‌ها برای دیده شدن تبلیغات

در حال حاضر تبلیغ کنندگان مایل هستند تا با یک شیوه ای کاملا نو و…

% روز قبل