دسته بندی‌ها: محتوا اخبار

سمفونی سینی های مک دونالد

رنگ آمیزی کاغذهای سینی مک دونالد در رستوران با مداد رنگی، ایده ای جذاب و کاربردی بود و تأثیر مثبتی بر مشتریان به ویژه کودکان داشت. حالا مک دونالد با معرفی یک کاغذ سینی بسیار جالب و مدرن، یک ایستگاه موسیقی کوچک را در اختیار مشتریان می گذارد.

آژانس تبلیغاتی نبوکو (Neboko) در هلند کاغذ سینی مک ترکس “McTrax” را طراحی کرده که مشتریان با گذاشتن گوشی خود بر روی آن و دانلود نرم افزار به وسیله حلقه های صوتی تولید شده، سینت ها و افکت های موسیقیایی می توانید صدای خود را نیز ضبط کنید. به گزارش ام بی ای نیوز این کاغذ ساخته شده توسط یک شرکت فعال در زمینه فناوری به نام “This Page” در آمستردام، از جوهر رسانا، یک باتری کوچک و یک صفحه مدار نازک با ۲۶ نقطه تماس دیجیتال بهره می برد.

در زیر نحوه عملکرد این زیربشقابی را می بینید:

کارشناس فناوری این پروژه رادا پلیجسانت و مدیر طراحی دیجیتال آن، جان جسی باکر هستند که به صورتی مبتکرانه توانسته اند چنین تکنیک ها و ابزارهایی را در جنس خاص این کاغذ تعبیه کنند. در این تکنیک، گوشی تلفن تنها به عنوان اسپیکر و نمایشگر مورد استفاده قرار می گیرد. امکان برقراری ارتباط آسان با زیر بشقابی از طریق بلوتوث، شرایط مناسب را برای شنیدن موسیقی از طریق اسپیکرهای گوشی شما نیز به وجود خواهد آورد. به اعتقاد مدیر ارشد خلاقیت این آژانس، دره فن دایک، زیربشقابی فوق با ترکیب تکنیک، تفریح و سرگرمی، یک نوع تبلیغات تجربی را رقم زده است.

اروین دیتو، مدیر بازاریابی، ارتباطات و دیدگاه مصرف کننده در رستوران مک دونالد هلند باور دارد که این موضوع دقیقا ماهیت رستوران های مک دونالد را تشکیل می دهد تا رستوران های مک دونالد لحظاتی جالب و هیجان انگیز را برای مشتریان همگان خلق کنند.

دست اندرکاران

آژانس تبلیغاتی:  TBWA\NEBOKO

مشتری:  مک دونالد هلند

توسعه نرم افزار و فناوری:  This Page آمستردام

تولید زیربشقابی  Novalia، لندن

 
سبحان شریفی

برای مشاهده پست‌های بیشتر از این نویسنده بر روی آخرین پست‌ها کلیک کنید.

اشتراک
منتشر شده توسط
سبحان شریفی

پست های اخیر

تبلیغات پیکسلی چیست؟

تبلیغات پیکسلی نوعی از تبلیغات نوین است که به شما اجازه میدهد بر روی بیلبورد…

% روز قبل

چگونه حضور موفقی در نمایشگاه داشته باشید

آیا فصد دارید در نمایشگاه شرکت کنید ؟ نیاز به غرفه داری آیا میدانید به…

% روز قبل

۴ روش استفاده از رسانه‌ها برای دیده شدن تبلیغات

در حال حاضر تبلیغ کنندگان مایل هستند تا با یک شیوه ای کاملا نو و…

% روز قبل